Verzenden & retourneren

Levertijd
Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00u geplaatst en betaald worden, versturen wij dezelfde dag nog (feestdagen uitgezonderd). 

Verzendkosten
De verzendkosten voor Nederland bedragen EUR 4,95. Voor België bedragen de verzendkosten EUR 7,95.

Vanaf € 75,- is de verzending gratis.

Track & Trace
Je ontvangt van iedere order die verzonden wordt een Track & Trace nummer.

Verzenden naar een ander adres
Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Afwezig tijdens het bezorgmoment
Dan ontvang je een kaart in de brievenbus. Hierop staat wat je kunt doen, bijvoorbeeld een nieuw bezorgmoment inplannen of laten bezorgen bij een DHL afhaalpunt. 

Aflevering op Servicepunt
Dit is alleen mogelijk voor Nederlandse servicepunten. In de checkout kun je een DHL servicepunt kiezen. Zodra het pakket daar afgehaald kan worden ontvang je een bericht.

 
Retourneren:
 

Tot wanneer kan ik de artikelen retourneren?
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je producten de tijd om je pakket te retourneren. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

Meer informatie over het herroepingsrecht kun je vinden op de pagina met Algemene Voorwaarden.

Waar moet mijn retourzending aan voldoen?
✓ Alleen ongebruikte producten in de originele en onaangebroken verpakking kunnen worden geretourneerd. 
✓ Een ingevuld modelformulier voor herroeping mee sturen. Dit formulier vind je onder de Algemene Voorwaarden
✓ Indien er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering. 

Wat als het bezorgde artikel kapot is?
Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met [email protected] 

Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. (Bijvoorbeeld etenswaren)
- Maatwerk producten / producten die een gepersonaliseerd karakter hebben.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stap 1: Doe de producten die je retour wilt zenden terug in een stevige doos.
Stap 2: Voeg het modelformulier voor herroeping toe.
Stap 3: Breng het pakket naar een pakket verzenddienst naar keuze en verstuur het pakket.
Stap 4: Breng het pakket naar een PostNL locatie (www.post.nl/locatiewijzer).
Stap 5: Bewaar het bewijs bewijs van de retourzending goed
Stap 6: Wij regelen de rest!

Retouradres:

Celebrate party & decorations
Over de Kelders 14
8911 JG Leeuwarden

Wie betaalt de kosten van de retourzending?

De kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de klant.